ERDVĖ AUGTI – JAUNOJO PEDAGOGO STOVYKLA 2025

Atgal

ERDVĖ AUGTI – JAUNOJO PEDAGOGO STOVYKLA 2025

  2025-05-22

Stovykla, kuri kviečia moksleivius iš arčiau pažinti mokytojo kelią, ugdyti lyderystę ir pasitikėjimą savimi, šiemet tapo įkvepiančiu susitikimu su savimi ir kitais.
Dviejų dienų stovykloje, vykusioje Veprių mokykloje-daugiafunkciame centre, dalyvavo 26 9–12 klasių mokiniai (24 iš Kauno rajono ir 2 iš Ukmergės). Dalyvius lydėjo mokytojai iš Kauno rajono švietimo centro ir Juozo Lukšos gimnazijos. Stovyklos programa buvo pripildyta teorinių, praktinių, kūrybinių ir patyriminių veiklų, orientuotų į jauno žmogaus savęs pažinimą, komandinį darbą ir ateities profesijos refleksiją.
STOVYKLOS DIENORAŠTIS
Pirmoji diena: pažinimas, iššūkiai, komandinė veikla ir bendrystė
Pirmoji diena prasidėjo kelione ir įsikūrimu stovyklavietėje. Po susipažinimo ir stovyklos taisyklių kūrimo, dalyviai išvyko į Ukmergės „Šilo“ progimnaziją, kur juos pasitiko mokyklos direktorius Darius Kaplūnas. Mokiniai ne tik susipažino su šiuolaikiškos mokyklos veikla, bet ir klausėsi įkvepiančių mokytojų patirčių.
Po pietų laukė pažintis su Ukmerge – miesto ekskursija su gide. Grįžus į stovyklavietę, vakaro veiklų ritmą diktavo Kastytis Kvietkauskas, Ukmergės Antano Smetonos gimnazijos mokytojas, kuris vedė kūrybines, komandas stiprinančias veiklas prie ežero, miško apsuptyje. Šios veiklos jaunuoliams tapo ne tik smagiu nuotykiu, bet ir asmeniniu išbandymu – jos kėlė iššūkių, skatino išeiti iš komforto zonos, tačiau būtent tai ir padarė jas tokias prasmingas. Užduotys stiprino pasitikėjimą savimi, ugdė atsakomybę už save ir šalia esantį, o svarbiausia – kūrė tikrą bendrystės jausmą, kuriame kiekvienas jautėsi svarbus. Vakarą vainikavo jaukus bendrystės laikas prie laužo, gardinamas dūme keptų dešrelių kvapu ir šiltais pokalbiais.
Antroji diena: motyvacija, emocinis raštingumas ir savęs pažinimas
Antroji diena prasidėjo rytine mankšta, kurią vedė Garliavos Juozo Lukšos gimnazijos mokiniai. Vėliau visų laukė viena iš giliausių stovyklos dalių – lektoriaus, psichologo Evaldo Karmazos vedama edukacija apie brandaus žmogaus motyvacijos kelią. Jo paskaita „Gyvenimo dėlionė“ kvietė apmąstyti savo stiprybes, pasirinkimus ir atsakomybę.
Po jos sekė patyriminiai užsiėmimai, kur mokiniai per interaktyvius pratimus tyrinėjo savo asmenines savybes, vertybes, svajones. Šios veiklos skatino refleksiją, emocinį sąmoningumą ir tarpusavio ryšį.
Stovyklos rezultatai
Stovykla buvo ne tik informatyvi, bet ir emociškai paveiki. Mokiniai:
•    susipažino su pedagogo darbo specifika ir švietimo bendruomene;
•    ugdė gebėjimą bendradarbiauti, išsakyti savo nuomonę, įsiklausyti;
•    patyrė stiprią bendrystės, pasitikėjimo, atvirumo atmosferą;
•    išsivežė ne tik žinių, bet ir naujų draugysčių, patirties bei pasitikėjimo savimi.
Dalyvių patirtys: „buvo jausmas lyg namie ar draugu rate“, „išmokau nebijot bandyt atrast bendrą kalbą su kitais“, „buvau su labai draugiškais bendraamžiais“.
Dėkojame visiems prisidėjusiems
Dėkojame visiems dalyviams, mokytojams, lektoriams ir partneriams už šiltą, turiningą ir įkvepiančią pedagoginę kelionę. Tikime, kad ši patirtis paliko ryškų pėdsaką kiekvieno dalyvio gyvenime – kaip padrąsinimas svajoti, veikti, mokytis ir kurti.
img01
img02
img03
img04
img05
img06